Laajennetut konversiot – Uudet työkalut entistä tarkempaan mittaamiseen
Laajennetut verkkokonversiot Google-tagin tiivistysalgoritmin ja Advanced Matching Meta Pixelin avulla. Nämä ominaisuudet tarjoavat verkkokauppiaille entistä tarkempaa tietoa mainoskampanjoidensa s...
Räätälöidyt B2B-hinnoittelumallit – Lisää joustavuutta ja tehokkuutta yritysmyyntiin
AI Commerce Cloudin avulla voit ottaa käyttöön monipuoliset B2B-hinnoittelumallit, jotka mahdollistavat yksilöllisesti kohdennetut tarjoukset ja hinnat eri asiakasryhmille. Mahdollisen ERP-integraa...
Lisää promobanneri tuotekategoriaan
Promobanneri tuo visuaalisen mainosominaisuuden saumattomasti tuotekategorian joukkoon. Bannerilla voit tuoda esille ajankohtaiset kampanjat ja erikoistarjoukset. Käyttämällä tätä innovatiivista ty...
Luo rajattomasti kustomoitavia lomakkeita verkkokauppaan
AI Commerce verkkokaupassa voit luoda rajattomasti kustomoitavia lomakkeita verkkokauppaan. Lomakkeet tuovat mukanaan monipuolisia etuja sekä kauppiaalle että asiakkaalle. Kustomoitavat lomakkeet t...
30-päivän alin hinta verkkokaupassa - Omnibus-direktiivi
Vuoden 2023 alussa voimaan astunut EU:n Omnibus-direktiivi on muokannut verkkokauppojen hinnoittelukäytäntöjä. Kuluttajansuojan ja läpinäkyvyyden nimissä, tämä säädös edellyttää alennushinnoittelus...
AI Commerce Cloud ja Google Consent Mode V2 asennustavat
Google on lanseerannut Consent Mode v2:n, joka on päivitetty versio sen suostumustilan hallintajärjestelmästä. Uudistus tuo mukanaan kaksi uutta parametria, ad_user_data ja ad_personalization, jot...
Akeneo PIM ja AI Commerce Cloud - Saumaton Integraatio tehostaa verkkokaupan myyntiä
Saumattoman integraation ansiosta PIM, AI Commerce Cloud ja yrityksen ERP-järjestelmä kommunikoivat keskenään reaaliajassa automatisoiden tuotetietojen päivityksen, parantaen konversiota ja vähentä...
Linkkaa tuotteita blogiartikkeleihin shortcodella
Shortcoden toiminnallisuus mahdollistaa tuotteiden vaivattoman upottamisen blogiartikkeleihin, tehostaen näin SEO artikkeleiden kaupallisia mahdollisuuksia. Tämä ei vain paranna tuotteiden näkyvyy...
GA4 Measurement Protocol API tehostaa konversioden seurantaa
AI Commerce verkkokaupassa on otettu käyttöön GA4 Measurement Protocol API, perinteisen Analytics Measurement Protocol API:n rinnalle. Aiemman javascript-pohjaisen analytiikan ongelmana oli seuran...
Automatisoitu markkinointi Googlen, Metan ja TikTok:in -kanavilla
Verkkokaupan menestyksen kulmakiviä ovat markkinoinnin tehokkuus ja asiakkaiden ymmärtäminen. Tässä digitaalisessa aikakaudessa Google, Meta ja TikTok ovat keskeisiä kanavia, joiden avulla verkkok...