Ominaisuudet ja toiminnot

Panostamme jatkuvasti uusien ominaisuuksien kehittämiseen, suorituskyvyn parantamiseen ja käyttökokemuksen optimointiin, jotta voimme tarjota asiakkaillemme entistä paremman verkkokauppakokemuksen.

Laajennetut konversiot – Uudet työkalut entistä tarkempaan mittaamiseen
Markkinointi

Laajennetut konversiot – Uudet työkalut entistä tarkempaan mittaamiseen

Laajennetut verkkokonversiot Google-tagin tiivistysalgoritmin ja Advanced Matching Meta Pixelin avulla. Nämä ominaisuudet tarjoavat verkkokauppiaille entistä tarkempaa tietoa mainoskampanjoidensa s...

AsiakaskokemusRäätälöidyt B2B-hinnoittelumallit – Lisää joustavuutta ja tehokkuutta yritysmyyntiin

Räätälöidyt B2B-hinnoittelumallit – Lisää joustavuutta ja tehokkuutta yritysmyyntiin

AI Commerce Cloudin avulla voit ottaa käyttöön monipuoliset B2B-hinnoittelumallit, jotka mahdollistavat yksilöllisesti kohdennetut tarjoukset ja hinnat eri asiakasryhmille. Mahdollisen ERP-integraa...

AsiakaskokemusLisää promobanneri tuotekategoriaan

Lisää promobanneri tuotekategoriaan

Promobanneri tuo visuaalisen mainosominaisuuden saumattomasti tuotekategorian joukkoon. Bannerilla voit tuoda esille ajankohtaiset kampanjat ja erikoistarjoukset. Käyttämällä tätä innovatiivista ty...

AsiakaskokemusLuo rajattomasti kustomoitavia lomakkeita verkkokauppaan

Luo rajattomasti kustomoitavia lomakkeita verkkokauppaan

AI Commerce verkkokaupassa voit luoda rajattomasti kustomoitavia lomakkeita verkkokauppaan. Lomakkeet tuovat mukanaan monipuolisia etuja sekä kauppiaalle että asiakkaalle. Kustomoitavat lomakkeet t...

GDPR30-päivän alin hinta verkkokaupassa - Omnibus-direktiivi

30-päivän alin hinta verkkokaupassa - Omnibus-direktiivi

Vuoden 2023 alussa voimaan astunut EU:n Omnibus-direktiivi on muokannut verkkokauppojen hinnoittelukäytäntöjä. Kuluttajansuojan ja läpinäkyvyyden nimissä, tämä säädös edellyttää alennushinnoittelus...

AsiakaskokemusAI Commerce Cloud ja Google Consent Mode V2 asennustavat

AI Commerce Cloud ja Google Consent Mode V2 asennustavat

Google on lanseerannut Consent Mode v2:n, joka on päivitetty versio sen suostumustilan hallintajärjestelmästä. Uudistus tuo mukanaan kaksi uutta parametria, ad_user_data ja ad_personalization, jot...

AsiakaskokemusAkeneo PIM ja AI Commerce Cloud - Saumaton Integraatio tehostaa verkkokaupan myyntiä

Akeneo PIM ja AI Commerce Cloud - Saumaton Integraatio tehostaa verkkokaupan myyntiä

Saumattoman integraation ansiosta PIM, AI Commerce Cloud ja yrityksen ERP-järjestelmä kommunikoivat keskenään reaaliajassa automatisoiden tuotetietojen päivityksen, parantaen konversiota ja vähentä...

AsiakaskokemusLinkkaa tuotteita blogiartikkeleihin shortcodella

Linkkaa tuotteita blogiartikkeleihin shortcodella

Shortcoden toiminnallisuus mahdollistaa tuotteiden vaivattoman upottamisen blogiartikkeleihin, tehostaen näin SEO artikkeleiden kaupallisia mahdollisuuksia. Tämä ei vain paranna tuotteiden näkyvyy...

MarkkinointiGA4 Measurement Protocol API

GA4 Measurement Protocol API tehostaa konversioden seurantaa

AI Commerce verkkokaupassa on otettu käyttöön GA4 Measurement Protocol API, perinteisen Analytics Measurement Protocol API:n rinnalle. Aiemman javascript-pohjaisen analytiikan ongelmana oli seuran...

MarkkinointiAutomatisoitu markkinointi Googlen, Metan ja TikTok:in -kanavilla

Automatisoitu markkinointi Googlen, Metan ja TikTok:in -kanavilla

Verkkokaupan menestyksen kulmakiviä ovat markkinoinnin tehokkuus ja asiakkaiden ymmärtäminen. Tässä digitaalisessa aikakaudessa Google, Meta ja TikTok ovat keskeisiä kanavia, joiden avulla verkkok...